سرخط خبرها

«اوپنهایمر» چقدر فروخته است؟ | ادامه رکوردشکنی فیلم نولان

  • کد خبر: ۱۸۰۲۹۹
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
«اوپنهایمر» چقدر فروخته است؟ | ادامه رکوردشکنی فیلم نولان
فروش فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان در گیشه جهانی آن‌قدر بوده است که چهارمین فیلم پرفروش سال و همچنین چهارمین فیلم پرفروش کارگردان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این درام تاریخی، پس از پنج هفته اکران، به فروش ۷۱۸میلیون‌دلاری در گیشه جهانی دست یافته که شامل ۲۸۵میلیون دلار از آمریکای شمالی و ۴۳۷میلیون دلار از سینماهای دیگر کشورهای جهان می‌شود.

این فیلم تاکنون فروش بهتری از «سریع و خشن ۱۰» (۷۰۴میلیون دلار) و «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» (۶۸۶میلیون دلار) رقم زده و پس از فیلم‌های «برادران سوپر ماریو» (۱.۳۵میلیارد دلار)، «باربی» (۱.۲۷۹میلیارد دلار) و «نگهبانان کهکشان بخش ۳» (۸۴۵میلیون دلار) در رتبه چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.

«اوپنهایمر» تاکنون چهارمین فیلم پرفروش کارنامه سینمایی نولان در تمام دوران است که از فیلم محبوب «میان‌ستاره‌ای» (۷۱۵میلیون دلار) عبور کرده است و پشت‌سر «شوالیه تاریکی»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «تلقین» قرار داد. این فیلم همچنین پردرآمدترین فیلم این کارگردان در ۵۰ بازار بین‌المللی، از جمله آلمان، هند، برزیل و عربستان سعودی، بوده است.

از آنجا که اکران «اوپنهایمر» همچنان ادامه دارد، می‌توان احتمال داد که در فروش رکوردِ برخی دیگر از آثار نولان را هم بزند. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->